Spółka, która chce wejść na NewConnect, liczyła na sprzedaż 1 mln akcji po 5,5 zł za sztukę. Pieniądze są potrzebne na rozwój oferty płatnej serwisu.
W pierwszym półroczu 2017 r. przychody CwMedia wyniosły 8 mln zł, a zysk netto 1,87 mln zł.
- Spodziewaliśmy się lepszego wyniku, ale w planach spółki nic się nie zmienia. Projekty związane z rozwojem serwisu oraz usługi CDA Premium będą realizowane na bieżąco. Spółka ma stabilną sytuacje finansową, a liczba użytkowników CDA Premium stale rośnie, dlatego w naszej strategii nie będzie żadnych korekt. To co dla spółki ważne, to fakt, że przy okazji oferty publicznej i debiutu na NewConnect udało się wyjaśnić wiele nieprawdziwych informacji dotyczących np. naruszeń praw autorskich. Badanie due dilligence jakiemu spółka musiała się poddać pokazało, że jej działania są transparentne i nie budzą wątpliwości. Podtrzymujemy nasze deklaracje i zamiary. Zarówno te związane z rozwojem CDA.pl jako platformy społecznościowo-hostingowej, jak i płatnego kanalu VOD jakim jest usługa CDA Premium - mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy CwMedia.