Oferta CwMedia się nie udała

opublikowano: 19-12-2017, 16:39
aktualizacja: 19-12-2017, 16:39

Inwestorzy nie dopisali w ofercie publicznej spółki CwMedia, właściciela internetowego serwisu CDA, za pośrednictwem którego można oglądać filmy lub seriale.

Spółka, która chce wejść na NewConnect, liczyła na sprzedaż 1 mln akcji po 5,5 zł za sztukę. Pieniądze są potrzebne na rozwój oferty płatnej serwisu. 

W pierwszym półroczu 2017 r. przychody CwMedia wyniosły 8 mln zł, a zysk netto 1,87 mln zł.  

- Spodziewaliśmy się lepszego wyniku, ale w planach spółki nic się nie zmienia. Projekty związane z rozwojem serwisu oraz usługi CDA Premium będą realizowane na bieżąco. Spółka ma stabilną sytuacje finansową, a liczba użytkowników CDA Premium stale rośnie, dlatego w naszej strategii nie będzie żadnych korekt. To co dla spółki ważne, to fakt, że przy okazji oferty publicznej i debiutu na NewConnect udało się wyjaśnić wiele nieprawdziwych informacji dotyczących np. naruszeń praw autorskich. Badanie due dilligence jakiemu spółka musiała się poddać pokazało, że jej działania są transparentne i nie budzą wątpliwości. Podtrzymujemy nasze deklaracje i zamiary. Zarówno te związane z rozwojem CDA.pl jako platformy społecznościowo-hostingowej, jak i płatnego kanalu VOD jakim jest usługa CDA Premium - mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy CwMedia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Oferta CwMedia się nie udała