Oglądalność stacji grupy TVN wzrosła w XI do 23,9 proc.

DI, ISB
opublikowano: 04-12-2007, 17:52

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w listopadzie do 23,9%, w porównaniu z udziałem na poziomie 22,4% w listopadzie 2006 r. W prime time udział w rynku wzrósł do  27,4% z 27,0% w listopadzie 2006 r., podała spółka we wtorkowym komunikacie.

Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w listopadzie o 0,3 pkt r/r do 18,5%.

Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się w październiku 2007 r. m.in.: główny serwis informacyjny "Fakty", program rozrywkowy "Taniec z gwiazdami", magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy", program rozrywkowy "Szymon Majewski Show".

Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł w październiku o 2 pkt do 4,2%.

Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, ISB

Polecane