Oknoplast wybił się w kryzysie

Anna Pronińska
opublikowano: 2009-12-28 09:21

Producent okien przekroczył zakładane prognozy. W 2010 r. zainwestuje w zwiększenie mocy.

Oknoplast Kraków, specjalizujący się w oknach z PCV i aluminium, w kryzysie może pochwalić się wzrostem.

— Rok zakończymy ze sprzedażą 246 mln zł. Po 11 miesiącach 2009 r. zysk brutto sięgnął 25 mln zł — ujawnia Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu.

Obecnie Oknoplast posiada około 850 punktów handlowych, z czego na Polskę przypada 270.

W przyszłorocznych planach są inwestycje w rozbudowę mocy produkcyjnych w zakładzie w Ochmanowie koło Krakowa. Moce produkcyjne Oknoplastu wynoszą obecnie 77-80 tys. jednostek okiennych miesięcznie. Dzięki dwóm nowym liniom mają zwiększyć się do 88 tys. Inwestycja będzie kosztować 12 mln zł. Spółka sfinansuje ją z pieniędzy własnych i kredytów.

Produkty Oknoplasty to połączenie najnowszej technologii z atrakcyjną stylistyką.
Produkty Oknoplasty to połączenie najnowszej technologii z atrakcyjną stylistyką.
None
None

Więcej - w poniedziałkowym wydaniu PB