Okocim wywoła ferment

Małgorzata Zgutka
08-09-1999, 00:00
Okocim wywoła ferment Premiera „Gwiezdnych wojen — Mroczne Widmo” odbędzie się dopiero 17 września. Starcie w segmencie piwnym już się rozpoczęło. Od połowy sierpnia na ekranach kin wyświetlana jest stylizowana na Gwiezdne wojny, reklama Okocimia. Występujące w niej nazwy łudząco przypominają marki znanych marek piwa. Tak, jak na początku Gwiezdnych wojen, na kinowym ekranie pojawia się krótkie streszczenie panującej na chmielowym rynku sytuacji. Reklama donosi, że „dawno dawno temu, w galaktyce księżniczki Piwonii nastał czas wojny. Rycerze z planety E-Beron...
Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Okocim wywoła ferment