Orange i Idea Global idą po jednorożca

opublikowano: 20-07-2017, 22:00

Pomimo wakacji w branży startupowej panuje gorący okres.

W kilku polskich akceleratorach trwa właśnie rekrutacja, czyli poszukiwania najciekawszych rozwiązań, które można rozwinąć i być może także wdrożyć we współpracy z dużymi podmiotami. W poszukiwania włączył się Orange Polska, który podjął współpracę z akceleratorem Idea Global. Wspólnie będą szukały start-upów, które działają w dziedzinach M2M i internetu rzeczy, finansów i obsługi klienta. Start-upy, które wystartują w programie, mogą zyskać 200 tys. zł dofinansowania i kolejne 50 tys. zł w usługach — to w ramach programu Scale Up, do którego należy Idea Global. Termin zgłoszeń upływa 31 lipca 2017 r.

Uczestnicy czwartej edycji programu Orange Fab.
Zobacz więcej

Uczestnicy czwartej edycji programu Orange Fab. ARC

— Orange oferuje możliwość globalnego rozwoju z wykorzystaniem zasobów firmy. Ponadto wnosi do programu wiedzę ekspertów m.in. z takich dziedzin, jak IT, marketing, sprzedaż, finanse, a także doświadczenie w rozwijaniu start-upów zdobyte w ramach akceleratora Orange Fab — mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Poza tym Orange nie wyklucza, że w indywidualnych przypadkach może wesprzeć start-up własnymi pieniędzmi. Projekt nie przewiduje możliwości zaangażowania telkomu w kapitał zakładowy firm.

— W przypadku produktów, które Orange oceni jako wartościowe, możliwa jest jednak współpraca w ramach Orange Digital Venture, poza projektem Scale Up — mówi rzecznik.

Orange Polska ma już doświadczenie we współpracy ze start-upami. W ramach Orange Fab, który od 3 lat działa na polskim rynku, akcelerację przeszło 21 firm z Polski i ze Wschodu. Udział w programie przyniósł kilka wdrożeń. Celem akceleratora Idea Global jest połączenie potencjału początkujących, kreatywnych przedsiębiorców z infrastrukturą, doświadczeniem oraz zasobami dużych korporacji. Akcelerator planuje rozwinięcie co najmniej 20 projektów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu