Orlen chce być "zielony", ale nie zmieni marki

opublikowano: 15-05-2018, 15:36
aktualizacja: 15-05-2018, 15:37

Norweski Statoil zmienia nazwę firmy na Equinor, bo nie chce już kojarzyć się z sektorem naftowym. Ekologiczny skręt tradycyjnych koncernów paliwowych widać też w przypadku Orlenu.

Płocki koncern nie zamierza jednak przemalowywać szyldu czy zmieniać nazwy. - Marka Orlen jest najsilniejszym brandem w Polsce. Jest wyceniana na ponad 4,7 mld zł. Nie mamy planów, by coś z tym brandem robić - ucina Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen.

- Stawiamy na ekologię. M.in. wspieramy pomysł wprowadzenia opłaty emisyjnej, bo to jest kierunek, który pozwala na to, by przyszłe pokolenia żyły w zdrowszym środowisku - dodaje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Orlen chce być "zielony", ale nie zmieni marki