Orlen chce być "zielony", ale nie zmieni marki

Paweł SołtysPaweł Sołtys
opublikowano: 2018-05-15 15:36
zaktualizowano: 2018-05-15 15:37

Norweski Statoil zmienia nazwę firmy na Equinor, bo nie chce już kojarzyć się z sektorem naftowym. Ekologiczny skręt tradycyjnych koncernów paliwowych widać też w przypadku Orlenu.

Płocki koncern nie zamierza jednak przemalowywać szyldu czy zmieniać nazwy. - Marka Orlen jest najsilniejszym brandem w Polsce. Jest wyceniana na ponad 4,7 mld zł. Nie mamy planów, by coś z tym brandem robić - ucina Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen.

- Stawiamy na ekologię. M.in. wspieramy pomysł wprowadzenia opłaty emisyjnej, bo to jest kierunek, który pozwala na to, by przyszłe pokolenia żyły w zdrowszym środowisku - dodaje.