Outdoor walczy o wiaty

PAP, KAJ
opublikowano: 2010-08-02 16:45

AMS i Stroer, które wspólnie wystartowały w przetargu na koncesję na budowę i utrzymanie 1,6 tys. wiat przystankowych w Warszawie, podały szczegóły porozumienia.

Obie firmy po połowie podzielą się kosztami projektu, szacowanymi na ok. 80 mln zł. Równo podzielą się też liczbą zarządzanych wiat.

Tak obecnie wyglądają stołeczne przystanki, fot. BS
Tak obecnie wyglądają stołeczne przystanki, fot. BS
None
None

- Sprzedaży powierzchni reklamowych każda z firm będzie prowadzić osobno - zaznacza Janusz Malinowski, prezes Stroer Polska.

Do udziału w przetargu na koncesję na wiaty wystartowały też Clear Channel Poland, JC Decaux Polska, konsorcjum Universum Digital i UPG Warszawa oraz konsorcjum CAM Polski Outdoor i CAM Media.