Owce zostały kupione za jedyne 100 zł

KA
opublikowano: 12-02-2007, 00:00

Dzięki koleżeńskim więzom kampania „Polska — wypasiony klimat na studia” kosztowała mało.

Dzięki koleżeńskim więzom kampania „Polska — wypasiony klimat na studia” kosztowała mało.

Obrazek wypasionych owiec — twarzy kampanii — organizatorzy znaleźli w internecie. Była to jedna z nielicznych rzeczy, za które musieli zapłacić. Flash Press Media oddała prawa autorskie za 100 zł (norma to 7 tys. zł). Kilkaset billboardów udostępniła firma City- board Media, której menedżerami są Danuta Podgórska i Piotr Kubica. Robert Kołodziejczyk, prezes agencji reklamowej Great Open House, odpowiadał za skład i druk plakatów. Agata Rzepka, producentka filmowa i telewizyjna z Trygon Film, zajęła się klipami dla mediów elektronicznych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane