Papaya Films wykręciła się wirusowi

W pandemii nie było wprawdzie formalnych ograniczeń produkcji filmowej, ale polski segment filmów reklamowych zamarł. Tylko Papaya Films kręciła… znacznie więcej niż wcześniej.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • co pandemia zmieniła w polskiej branży filmów reklamowych;
  • jakie nowe zwyczaje stały się już standardem i pozostaną na dłużej,
  • jak Papaya Films przygotowała się do pandemii i jakie efekty dały te przygotowania.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ