Paprotny (PwC): Banki muszą popracować nad spójnością

opublikowano: 04-06-2019, 19:16

Poziom serwisu w polskich bankach jest na najwyższym światowym poziomie – uważa Przemysław Paprotny, partner PwC. Ale widzi też słabe punkty.

Klient staje się coraz bardziej wymagający. Zaledwie połowa klientów banków poleciłaby swoją instytucję komuś z rodziny, tylko 20 proc. uważa banki za zaufanych partnerów – tak wynika z badań przeprowadzonych przez PwC.

- Banki czeka ciężka praca nad uspójnieniem doświadczenia w różnych kanałach. Klienci mogą stwierdzić, że o ile np. w aplikacji coś działa bardzo dobrze, to już w oddziale – niekoniecznie – zaznacza Paprotny podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.

036950dd-4556-4e30-aabc-314ab0b280bd
Frankowicze kontra banki
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
Frankowicze kontra banki
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany co dwa tygodnie
Kamil Zatoński
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy