Paprotny (PwC): Banki muszą popracować nad spójnością

opublikowano: 04-06-2019, 19:16

Poziom serwisu w polskich bankach jest na najwyższym światowym poziomie – uważa Przemysław Paprotny, partner PwC. Ale widzi też słabe punkty.

Klient staje się coraz bardziej wymagający. Zaledwie połowa klientów banków poleciłaby swoją instytucję komuś z rodziny, tylko 20 proc. uważa banki za zaufanych partnerów – tak wynika z badań przeprowadzonych przez PwC.

- Banki czeka ciężka praca nad uspójnieniem doświadczenia w różnych kanałach. Klienci mogą stwierdzić, że o ile np. w aplikacji coś działa bardzo dobrze, to już w oddziale – niekoniecznie – zaznacza Paprotny podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy