Rana Nadzorcza Link4 TU powołała do zarządu Patrycję Kotecką, dotychczasową dyrektor pionu marketingu, ale na jej prośbę jej wynagrodzenie pozostanie bez zmian.

W 2019 r. spółka zebrała z rynku 1,2 mld zł składek, czyli niewiele mniej niż rok wcześniej. Ubezpieczyciel specjalizuje się w sprzedaży polis majątkowych rozpoczął działalność operacyjną w 2003 r. Obecnie oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a firmom ubezpieczenia majątkowe, z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, internet, u agentów, w bankach i sieciach handlowych. Link4 należy do Grupy PZU.
Kotecka związana jest ze spółką od marca 2016 r. Pełniła funkcję dyrektor marketingu i sprzedaży online, a następnie szefowej pionu. Patrycja Kotecka zaczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw współtworzyła programy publicystyczne i koordynowała projekt TVP INFO, a następnie została wiceszefową wiceszefowa Agencji Informacji TVP. W latach 2009-15 była kierownikiem ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM. Ukończyła także studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.