W ciągu pięciu lat istnienia, spółka PCC Intermodal, kierowana przez Dariusza Stefańskiego, przyczyniła się do rozwoju transportu kombinowanego w Polsce.
Dokładnie pięć lat temu spółka uruchomiła pierwszy prywatny pociąg kontenerowy, który połączył Dolny Śląsk z nieistniejącym już terminalem kontenerowym VGN w Świnoujściu. Wówczas przewozy intermodalne w Polsce nie były jeszcze rozbudowane. Przez pięć lat działalności firma rozszerzyła ofertę. Dziś wykonuje regularne przewozy kontenerowe między terminalami lądowymi w Brzegu Dolnym, Sławkowie, Krzewiu koło Kutna, Frankfurcie nad Odrą i Frankfurcie nad Menem, a terminalami morskimi w Gdańsku, Gdyni, Rotterdamie, Hamburgu i Bremerhaven. PCC Intermodal uruchamia tygodniowo ponad 50 regularnych pociągów kontenerowych, które przewożą ładunki między terminalami w Polsce, Niemczech i Holandii. Ponadto organizuje setki dowozów samochodowych do i z terminali lądowych.Spółka jako pierwsza z branży zadebiutowała na GPW. Buduje nowoczesny terminal przeładunkowy w Kutnie. W ciągu następnych pięciu lat ma zamiar rozbudowywać sieć połączeń i zainwestować w kolejne terminale przeładunkowe w różnych rejonach Polski. Firma zapowiada, że po ukończeniu prac w Kutnie rozbuduje terminal w Brzegu Dolnym.142 200Tyle kontenerów przewiozła w ciągu pięciu lat spółka PCC Intermodal. To ponad 220 tys. TEU.