Pebble sprzedał milion smartwatchów

ŁO, theverge.com
opublikowano: 2015-02-03 07:54

Spółka zdradziła, że 31 grudnia zgłosił się klient, który kupił milionowy zegarek. Pebble zapowiada nowości na ten rok.

Milion sprzedanych zegarków oznacza sporą poprawę sprzedaży, bo jeszcze w marcu firma informowała, że znalazła chętnych na 400 tys. urządzeń. Pomogły obniżki ceny i poprawa niektórych funkcji.  

Prezes Eric Migicovsky zdradził także, że spółka wprowadzi w tym roku nowe produkty i nowe oprogramowanie.  

The Verge podaje, że największym rywalem Pebble jest obecnie system operacyjny Google Android Wear używany w gadżetach różnych marek - m.in. Motorola, Samsung, LG i Sony. Niedługo na rynku ma się pojawić pierwszy smartwatch koncernu Apple.  

Pebble to inteligentny zegarek opracowany przez firmę, która środki na rozwój produktu pozyskała głównie poprzez znany portal crowdfundingowy Kickstarter. Smartwatch okazał się hitem i zebrał ponad 10 mln USD, a pieniądze wyłożyło blisko 70 tys. osób.