Pekao odlicza dni do D-Day

Eugeniusz Twaróg
opublikowano: 13-11-2007, 00:00

Bank przygotowuje się do największej kampanii wizerunkowej w historii. Ruszy z nią, jak tylko fuzja z Bankiem BPH formalnie wypali.

Bank przygotowuje się do największej kampanii wizerunkowej w historii. Ruszy z nią, jak tylko fuzja z Bankiem BPH formalnie wypali.

W Pekao trwa nerwowe odliczanie do D-Day — dnia, kiedy do banku formalnie dołączy wydzielona część Banku BPH. Wtedy zacznie się wymiana szyldów na przejmowanych placówkach, wystartuje akcja informacyjna dla klientów, pracowników oraz inwestorów i równocześnie ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa powiększonego banku.

Pekao wyznaczyło uroczyste otwarcie powiększonego banku na kilka dni po decyzji sądu o podziale Banku BPH. Z naszych informacji wynika, że strategia na ten czas jest następująca. Jeszcze tego samego dnia, kiedy podział zostanie zatwierdzony, wieczorem, do klientów (starych i przejmowanych z dobrodziejstwem inwentarza) bank wyśle listy z informacją o dokonanych zmianach. W całym kraju do pracy ruszą ekipy, które zabiorą się do zamiany szyldów 285 oddziałów, należących wcześniej do Banku BPH. W ciągu kilku dni powinno zawisnąć nad każdym z nich logo z żubrem.

Plan Pekao jest taki, żeby przejęte oddziały jak najszybciej upodobnić do sieci swoich placówek. Pełna metamorfoza zajmie jednak więcej czasu. Dlatego na początku specjalni koordynatorzy będą witać w drzwiach klientów w imieniu nowego banku — Pekao. Trwają właśnie ich szkolenia w całym kraju.

W nowej rzeczywistości obudzą się pracownicy przyjęci z BPH, którzy formalnie będą na etatach Pekao. Jak się dowiedzieliśmy, nowy pracodawca przygotował dla wszystkich pakiet powitalny, w którym znajdzie się nie tylko wykaz obowiązków.

Tego samego dnia wystartuje ogólnopolska kampania wizerunkowa powiększonego Pekao, która potrwa kilka tygodni. Nie udało nam się ustalić, jaki budżet bank przeznaczył na ten cel, niemniej ma to być największe tego typu przedsięwzięcie w jego historii.

Wszystko jest już dopięte na ostatni guzik lub właśnie jest dopinane brakuje tylko jednego — daty. Decyzja zależy od sądu, który musi jeszcze zatwierdzić decyzje walnych o podziale Banku BPH i fuzji z Pekao. Zarządy banków spodziewają się, że formalności potrwają do końca listopada. Sieć Pekao powiększy się o 285 placówek, a kadra o blisko 7 tys. osób z Banku BPH. Pekao przejmie też wszystkich klientów korporacyjnych oraz około dwóch trzecich klientów indywidualnych.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eugeniusz Twaróg

Polecane