Przychody grupy zwiększyły się o 17,4 proc. r/r do 4,8 mld EUR, z czego Pepco wzrosło o 28,7 proc., a Grupa Poundland o 5 proc. Sprzedaż LFL (z porównywalnej powierzchni) wzrosła o 5,2 proc.
Szacunkowa EBITDA, liczona przy stałym kursie walutowym, wyniosła 735-750 mln EUR. Przy bieżącym kursie walutowym było to 720-735 mln EUR. W 2021 r. EBITDA wyniosła 647 mln EUR.
Dług finansowy netto, z wyłączeniem umów leasingowych, wyniósł 265 mln EUR (+168 mln EUR więcej niż przed rokiem).
W roku obrotowym 2022 spółka otworzyła 516 sklepów, z czego 446 marki Pepco. Cel na rok finansowy 2023 to 550 nowych sklepów netto. Grupa planuje wejść do Grecji i Portugalii. Roczne wydatki inwestycyjne planowane są na 350-400 mln EUR.

