Na stadion przenosi się, lub już to zrobiło, pięciu najemców. Są to Polski Związek Żeglarski, firma PR Testa Communications, największy w kraju i regionie ośrodek szkoleniowy Microsoft - firma Action Centrum Edukacyjne, wydawca miesięcznika Business Manager Magazine oraz eBilet Polska. Dodatkowo zawarto też umowę na przyszły rok z firmą wystawienniczą na wynajem 2 tys. mkw. powierzchni pod wystawy.
- To dobry początek. Patrząc na to jak funkcjonuje rynek nieruchomości i biorąc pod uwagę fakt, że tak proces komercjalizacji powierzchni biurowych ruszył niecałe trzy miesiące temu, pięciu najemców jest dobrym wynikiem - mówi Elżbieta Lipska, dyrektor ds. komercjalizacji spółki PL.2012+.
Najemcy otrzymali specjalne pakiety: zniżki przy wynajmie lóż, rabaty przy organizacji spotkań w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego czy bilety na duże wydarzenia sportowo-kulturalne.
Proces wynajmu powierzchni na Stadionie Narodowym ruszył w lutym. Operator ma jeszcze do wynajęcia ponad 14 tys. mkw. biur, powierzchni przeznaczonej na kluby fitness i powierzchni wystawienniczej.