Czytasz dzięki

Pierwsze testy Cyberpunka

opublikowano: 31-05-2020, 22:00

Grę CD projektu czeka bardzo ważny sprawdzian — po raz pierwszy przetestują ją dziennikarze. Wrażeniami podzielą się w połowie czerwca.

Warszawskie studio CD Projekt wkrótce podda się publicznemu egzaminowi. Wyniki pozna cały świat.

— W czerwcu przedstawiciele mediów i globalni liderzy opinii będą mogli wypróbować „Cyberpunka 2077”. To dla nas bardzo ważny kamień milowy. Spodziewamy się odzewu w połowie miesiąca — mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu.

Udostępnienie gry do testu, zwane w branży „hand on”, to jeden z kluczowych momentów w drodze do premiery. W „Cyberpunka” przez kilka godzin będą mogli grać dziennikarze największych i najbardziej opiniotwórczych mediów branżowych. Wcześniej musieli podpisać umowy o zachowaniu poufności i zobowiązanie do publikacji tzw. previewsów, czyli opisu wrażeń, nie wcześniej niż w wyznaczonym terminie.

Co istotne, previewsy nie zawierają oceny gry — ta pojawi się dopiero w recenzjach, które zostaną opublikowane bezpośrednio przed premierą, po przetestowaniu przez dziennikarzy całej produkcji. Premierę „Cyberpunka” zaplanowano na 17 września. Działania promocyjne nabierają przyspieszenia. 11 czerwca, podczas „Night City Wire”, odbędzie się koleina prezentacja gry. Oczekiwania inwestorów wobec „Cyberpunka” windują kurs spółki. CD Projekt jest obecnie najdroższą polską spółką na GPW — ostatnio jego kapitalizacja otarła się o 40 mld zł. Inwestorzy zastanawiają się, czy warszawski parkiet nie zrobił się za ciasny dla prężnego producenta gier.

— Jesteśmy polską firmą, notowaną na polskiej giełdzie, robimy biznes w Polsce i jesteśmy z tego zadowoleni. Dual-listing to coś, co moglibyśmy kiedyś rozważyć ze względu na dostęp do szerszej bazy inwestorów, jednak to raczej kwestia odległej przyszłości — mówi prezes CD Projektu.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane