PIH spadła sprzedaż w małych i średnich sieciach FMCG

ISBNews
09-12-2014, 14:05

Sprzedaż w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów) spadła o 2,0% r/r w listopadzie, zaś w ujęciu miesięcznym zmniejszyła się o 4,5%, podała Polska Izba Handlu (PIH).

"Według danych Polskiej Izby Handlu sprzedaż detaliczna w listopadzie 2014 roku w stosunku do listopada 2013 spadła o 2%, w stosunku do października 2014 spadła o 4,5%" - czytamy w komunikacie.

Podane dane są szacunkowe i opierają się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu, członków PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20% rynku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / PIH spadła sprzedaż w małych i średnich sieciach FMCG