Piła: clipy reklamowe dla inwestorów

Ryszard Gromadzki
opublikowano: 24-05-2001, 00:00

Piła: clipy reklamowe dla inwestorów

Zarząd Piły ogłosił przetarg na wykonanie dwóch clipów reklamowych, które promowałyby miasto wśród inwestorów i na rynku turystycznym. Piła jest pierwszym dużym miastem w regionie, które zdecydowało się sięgnąć po tego rodzaju narzędzie promocyjne.

Przedsięwzięcia może kosztować od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych i będzie sfinansowane z miejskiego budżetu.

Zarząd Piły rozpisał dwustopniowy przetarg na realizację dwóch 5-minutowych clipów reklamowych. Miasto chce zaprezentować w nich swoje atuty gospodarcze i turystyczne.

— Pierwszy etap zostanie rozstrzygnięty do 7 czerwca, wyłonimy w nim najlepsze scenariusze, które zostaną zakwalifikowane do drugiego etapu — tłumaczy Mirosława Dziuba, szefowa wydziału promocji i rozwoju UM w Pile.

Samorządowi pilskiemu bardzo się spieszy. Clip o mieście — prezentujący m.in. jego ofertę inwestycyjną — ma być gotowy do 31 lipca, a drugi, poświęcony walorom turystycznym Piły i okolic, do 31 sierpnia.

— Chcemy, żeby nasze teledyski były emitowane na wszelkiego rodzaju imprezach municypalnych, targach turystycznych, prezentacjach dla inwestorów. Myślimy także o emisjach w telewizji publicznej — wyjaśnia Mirosława Dziuba.

Dodaje, że dzięki funkcjonującym w Pile najlepszym w Polsce drużynom żużlowej i kobiecej siatkówki z Piły często nadawane są ogólnopolskie transmisje, w pasmach wysokiej oglądalności.

— Zamierzamy negocjować z TVP, żeby przy okazji tych transmisji pokazywała również nasze clipy promocyjne — mówi Mirosława Dziuba.

Przedstawiciele UM w Pile nie chcą ujawnić, jakie kwoty zamierzają przeznaczyć na produkcję clipów i ich późniejszą emisję w TVP. Jednak zdaniem Mirosławy Dziuby, w kasie miejskiej są zapewnione fundusze na ten cel.

Zdaniem Jacka Rujny właściciela poznańskiej agencji filmowej, koszt realizacji clipów reklamowych, w standardzie oczekiwanym przez Piłę, jest stosunkowo niewielki (około10 tys. zł). Natomiast zupełnie inaczej przedstawia się sprawa emisji clipów w TVP.

— W tym przypadku samorząd nawet po uwzględnieniu upustów musi być przygotowany na zdecydowanie większy wydatek, dochodzący nawet do kilkuset tysięcy złotych — mówi Jacek Rujna.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Gospodarka / Piła: clipy reklamowe dla inwestorów