Pirelli Polska nagradza przyjaciół firmy

Renata Zawadzka
02-12-1998, 00:00

Pirelli Polska nagradza przyjaciół firmy Tylko 150 Polaków otrzymało kalendarz na 1999 r. — prestiżowy podarunek od firmy Pirelli. Zgodnie z obyczajem, w gronie tym znaleźli się ludzie świata polityki, kultury i biznesu, ważni dla kraju i dla firmy.Kalendarz Pirelli jest corocznie produkowany w limitowanej liczbie egzemplarzy. Toteż ma wartość kolekcjonerską. Co roku obdarowywani są nim ludzie sławni, a także i mniej znani, za to zasłużeni dla firmy w krajach, gdzie ma ona swoje siedziby. Nie można go kupić, chyba...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Pirelli Polska nagradza przyjaciół firmy