PKPP: z Chinami ceną nie wygramy

Cena produktów i usług jest dla ponad połowy polskich małych i średnich przedsiębiorstw najważniejszym czynnikiem decydującym o ich konkurencyjności — wynika z badań przeprowadzonych przez CBOS na zlecenie Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Cenę jako najważniejszy czynnik wskazało 57,6 małych i średnich przedsiębiorstw. Na drugim miejscu znalazła się jakość produktów i usług (18,7 proc.), a trzecim czynnikiem jest jakość obsługi klienta (9,6 proc.).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ