Plakandą kierują pasjonaci golfa

Karolina Guzińska
opublikowano: 2000-09-13 00:00

Plakandą kierują pasjonaci golfa

Już po raz siódmy Plakanda International Poland, specjalizująca się w reklamie zewnętrznej, zaprosiła swoich partnerów i zaprzyjaźnione firmy na turniej golfa do podwarszawskiego Rajszewa. Golf jest pasją szefów firmy, dlatego od lat sport ten wspiera ich działania promocyjne.

Plakanda co roku organizuje dwie imprezy związane z golfem: latem swoje urodziny, a jesienią turniej przeznaczony głównie dla kadry zarządzającej dużych przedsiębiorstw. Na polu golfowym spotkali się m.in. menedżerowie z firm: Procter & Gamble, Philipp Morris, PTK Centertel, Nationale Nederlanden, PricewaterhouseCoopers. Na zwycięzców tegorocznych zawodów, rozgrywanych w kilku kategoriach, czekały atrakcyjne nagrody ufundowane m.in. przez: Nissan Poland, Coca-Cola Beverages Polska, Givenchy, Tabak Group, Weinhaus Jakob Gerhardt, Nestle Nespresso. Pogoda sprzyjała, więc goście Plakandy spędzili w Rajszewie kilka miłych godzin, tym bardziej że firma i sponsorzy imprezy nie zapomnieli o osobach towarzyszących graczom. Miłośnicy bilarda mogli, pod okiem specjalistów z Atomic Leisure Group, rozegrać mini zawody, a wielbiciele samochodów marki Nissan odbyć jazdy testowe. Natomiast zwolennicy biernego relaksu mieli okazję obejrzeć prezentację technik makijażu firmy Givenchy, prezentację cygar i cygaretek Tabak Group oraz kolekcję odzieży golfowej marki Nike.

PASJA: Witold Grzesiak, dyrektor Centraleuropa.com., odbierający nagrodę z rąk (od lewej) Wojciecha Szenajcha, menedżera oddziału warszawskiego w Weinhaus Jakob Gerhardt, i Freda LŽvy, prezesa zarządu Plakandy, deklaruje, że golf jest — po rodzinie — najważniejszą sprawą w jego życiu.

˛ WYŻSZA PÓŁKA: Podobnie jak nasze rozwiązania, golf jest sportem ekskluzywnym, jednak coraz bardziej popularnym w Polsce. Dlatego sponsorujemy turniej Plakandy — wyjaśnia Sebastian Hampel, dyrektor zarządzający Unidis Poland, dystrybutora Nestle Nespresso na Europę Wschodnią.

INTENSYWNY TRENING: Już od roku trenuję, żeby wystartować w turnieju Plakandy w 2001 roku — zapowiada Krzysztof Kwiecień, partner w Deloitte & Touche.

POŻEGNANIE: John Wyle (z prawej), zwycięzca Plakanda Golf Cup w 1998 r., rozegrał ostatni turniej przed wyjazdem z Polski. Dotychczasowy prezes Nationale Nederlanden wraca bowiem do Australii (na zdjęciu z Witoldem Grzesiakiem, dyrektorem firmy Centraleuropa.com, inwestora w portalu arena.pl).

WSZYSCY RAZEM: To przyjemny sport, który pozwala zebrać razem, w miłej atmosferze, naszych przyjaciół i klientów z wielu firm — uważa Francis Edelman, członek zarządu Plakandy (z lewej). Obok Anthony Walsh, IT menedżer w Philipp Morris oraz Patrick Francis, dyrektor biura inwestycji w Tesco Polska.