Planowana sieć kolei dużych prędkości (KDP)

DI
15-11-2011, 00:00

GdańskTrakiszki

KoszalinTczewEłkSzczecinIławaStargard SzczecińskiBydgoszcz Toruń

BiałystokInowrocław

Kunowice

PoznańWarszawaSiedlce

Terespol

KaliszŁódź

Zgorzelec

LegnicaWrocławRadomLublinDorohusk

Opole

MiędzylesieZebrzydowice

KatowiceKrakówTarnów

Medyka

Główne linie ruchu pasażerskiego

Linia „Y” Warszawa–Poznań/ Wrocław w latach 2014/20, v = 350 km/h

Centralna Magistrala Kolejowa dostosowana do prędkości v > 250 km/h

Zwardoń

Jak długo jedziemy i ile czasu zyskamy

Obecny czas przejzdu Czas przejazdu KDP (w tym zmodernizowane linie konwencjonalne)

1 h 30’

Warszawa–Łódź

30’

2 h 45’

Warszawa–Poznań

1 h 35’

5 h 00’

Warszawa–Wrocław

1 h 40’

5 h 30’

Warszawa–Szczecin

3 h 15’

3 h 15’

Łódź–Poznań

1 h 00’

4 h 00’

Łódź–Wrovcław

1 h 05’

5 h 45’

Łódź–Szczecin

2 h 45’

8 h 30’

Kraków–Poznań

3 h 00’

8 h 30’

Białystok–Wrocław

3 h 15’

8 h 15’

Rzeszów–Poznań

4 h 45’

Ogólna ocena stanu technicznego torów linii kolejowych

w proc.

29

Niezadowalająca

35

Dostateczna

36

Dobra

Źródło: PKP PLKŹródło: Biuro Nieruchomości i Geodezji Kolejowej

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Samorządy / Planowana sieć kolei dużych prędkości (KDP)