Notowana od stycznia na NewConnect spółka kupiła nową nieruchomość.
– Nabycie nieruchomości było planowane od dłuższego czasu. Zdecydowaliśmy się na zakup ze względu na brak dostępności ofert najmu w okolicy. Nowa nieruchomość daje ogromne możliwości rozwoju. Dysponujemy teraz gruntem inwestycyjnym o powierzchni 1,18 ha wraz z budynkiem pod produkcję i fundamentami pod halę produkcyjno-magazynową o powierzchni 540 mkw. Wartość nieruchomości szacowana jest na 3,15 mln zł, a cena zakupu to 2,5 mln zł. Premiera Plantwear Kids oraz start kampanii reklamowych Plantwear HOME były całkowicie ograniczone w obecnej lokalizacji, a zakup nieruchomości nam je umożliwia – mówi Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.
W 2019 r. 97 proc. przychodów pochodziło ze sprzedaży internetowej. Sklepy stacjonarne były szczątkowym obszarem.
Obecnie spółka prowadzi akcję promocyjną na rynku ukraińskim.
– Działania promocyjne prowadzone są w sposób zachowawczy, rozwój sprzedaży może się delikatnie przesunąć w czasie. O ile koronawirus na razie nie miał znaczącego wpływu na nasz główny rynek w Polsce, o tyle przewidujemy, że kampanie reklamowe na nowym rynku mogłyby się nie sprawdzić i wyniki sprzedażowe mogłyby zostać zaburzone – dodaje Wiktor Pyrzyk.