Play już nie króluje w odbieraniu

opublikowano: 04-10-2017, 22:00

Trzeci kwartał przyniósł nieoczekiwaną zmianę na polskim rynku telekomunikacji mobilnej.

 Zgodnie z udostępnianymi przez Urząd Komunikacji Elektronicznej statystykami przenoszenia numerów między operatorami, Play nie jest już siecią, która najlepiej odbiera klientów konkurencji przy jednoczesnej skutecznej obronie dotychczasowej bazy. Od początku lipca do końca sierpnia tegoroczny debiutant giełdowy oddał konkurentom prawie 154 tys. numerów i odebrał im 159 tys. W liczbach bezwzględnych to w obu przypadkach najwięcej na rynku, ale pod względem bilansu Play dał się wyprzedzić dwóm innym operatorom. Najlepszy wynik netto miał wirtualny operator Premium Mobile, który przejął od konkurentów o 10,5 tys. numerów więcej, niż oddał na ich rzecz. Drugi wynik — 10,3 tys. numerów na plusie — osiągnęło T-Mobile Polska, które w trzecim kwartale ubiegłego roku było zdecydowanie najgorszym pod tym względem operatorem na rynku. W trzecim kwartale tego roku najgorszy bilans ma Orange, na minusie jest też Polkomtel (operator sieci Plus) i Cyfrowy Polsat oraz wirtualni operatorzy Virgin i Lycamobile.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Play już nie króluje w odbieraniu