Playboy może zrezygnować z drukowanego magazynu

Marek Druś, moneynews.com
opublikowano: 02-01-2018, 12:23
aktualizacja: 02-01-2018, 12:24

Playboy Enterprises Inc. rozważa możliwość zaprzestania wydawania drukowanego magazynu i skoncentrowanie się na sprzedaży licencji i użyczaniu marki, poinformował The Wall Street Journal.

- Chcemy skupić się na tym co nazywamy „Światem Playboy’a”, który jest dużo większy niż małe, przestarzałe drukowane wydawnictwo – powiedział gazecie Ben Kohn, partner zarządzający w funduszu private equity Rizvi Traverse, kontrolującym Playboy Enterprises Inc.

Zapowiedział, że 2018 rok będzie okresem przejściowym od firmy medialnej do zarządzającej marką.

- Nie jestem pewny, czy druk jest niezbędną i najlepszą drogą komunikacji z naszymi klientami w przyszłości – dodał Kohn.

Rizvi Traverse zobowiązał się do utrzymania drukowanego Playboy’a dopóki żył Hugh Hefner. Twórca magazynu ze zdjęciami roznegliżowanych kobiet zmarł 27 września ubiegłego roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, moneynews.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Playboy może zrezygnować z drukowanego magazynu