Plotki z parkietu i okolic

Renata Zawadzka
11-05-1999, 00:00

Plotki z parkietu i okolicPoczta pantoflowa bywa tańsza od reklamy

Firma Amway systematycznie wspomaga finansowo pokazy mody pod nazwą Żurnal Warszawski. Ta wierność nie jest bezinteresowna.

— Zależy nam na tym, żeby nasza linia kosmetyków Artistry była jednoznacznie kojarzona z modą. Takie akcje zawsze się opłacają, a z pewnością są tańsze od kampanii reklamowej. Ponadto jest to inny kanał dystrybucji. Wieść o nowych produktach trafia pocztą pantoflową bezpośrednio do interesujących nas środowisk — mówi Jarosław Lichodziejewski, szef marketingu Amwaya (na fotografii w towarzystwie dwóch pań, wspomagających artystycznym występem pokaz kolekcji młodych projektantów). RZ

Kobiety wolą mężczyzn, którzy dbają o urodę

Do zabiegów pielęgnacyjnych mężczyźni ponoć najchętniej używają kosmetyków swoich żon. Producenci jednak nie dają za wygraną. Na rynku coraz częściej pojawiają się serie preparatów przeznaczonych specjalnie dla panów. Za jeden z nich — żel relaksacyjny pod oczy — Dermika jako jedyna polska firma uzyskała Prix de Beaute, nagrodę miesięcznika „Cosmopolitan”. Tym samym zaprojektowana przez Tiffaniego statuetka w kształcie brylantu wzbogaciła serię nagród, które firma zebrała w ostatnich miesiącach. Jak nam się zwierzył znany wilk morski Jerzy Porębski, inny produkt z tej samej gamy tak mu wygładził lico, że piękne kobiety zaczęły mu się niemal rzucać w ramiona. Toteż bez wahania propaguje także nową gamę kosmetyków Algamarina, wyprodukowanych przez Jolantę Zwolińską, właścicielkę Dermiki. RZ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Renata Zawadzka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Plotki z parkietu i okolic