PLOTKI ZE ŚWIATA BIZNESU I OKOLIC

Lisowski Artur, Zgutka Małgorzata, Surmacz Wojciech
15-02-2000, 00:00

PLOTKI ZE ŚWIATA BIZNESU I OKOLIC

Lila Weneda doczekała się nowego wystroju

14 lutego 2000 roku hotel Marriott w Warszawie otworzył po generalnym remoncie restaurację Lila Weneda. W odnowionej restauracji dominują kolory czerwony, żółty i zielony. Zwiększono powierzchnię lokalu, ma on obecnie 268 miejsc. Z okien restauracji goście mogą teraz podziwiać widok na Al. Jerozolimskie. Inne nowości to wykończenie w drewnie dębowym i zielone marmurowe blaty w bufecie. Odnowiona restauracja chce przyciągnąć nowych klientów przede wszystkim bogatym menu, które tworzyć będą dania polskie oraz przysmaki kuchni światowej. Na zdjęciu Hanna Beta, menedżer restauracji Lila Weneda, Richard Lyon, dyrektor hotelu Marriott w Warszawie, Philip Papadopoulos, dyrektor marketingu hotelu Marriott, Grzegorz Łach, szef kuchni oraz Katrin Hentszel, dyrektor do spraw gastronomicznych restauracji Lila Weneda. AL

Przy browarze powstanie centrum kultury regionu

Ryan Gostomski — syn amerykańskiego multimilionera Michała Gostomskiego — jest od roku prezesem Browaru Namysłów.

Firma ta znajduje się na terenie XIII-wiecznego zamku, w którym żona prezesa — Jeanette, zamierza urządzić centrum kulturalne regionu. Jako teatrolog z wykształcenia chce organizować warsztaty dla młodych aktorów i reżyserów, którzy mogliby wystawiać własne sztuki.

W namysłowskim zamku będą się odbywać m.in. koncerty muzyki poważnej. Prawdopodobnie powstanie tam również galeria sztuki współczesnej.

— Chcemy na stałe osiąść nie tylko w ekonomicznym, ale i w kulturalnym krajobrazie opolszczyzny. Ja zajmuję się lokowaniem kapitału w polskiej gospodarce, natomiast Jeanette będzie inwestowała w sztukę — podkreśla Ryan Gostomski. WS

Znani ludzie promują awangardową kolekcję

W jeansy ze swojej nowej kolekcji — Engineered Jeans — Levi Strauss ubrał znane osoby. Podczas pokazu firmy po przystojnych modelach i zachwycających modelkach na wybieg weszli: wokalistka Kasia Kowalska, gitarzysta zespołu T-Love Jacek Perkowski-Perkoz, prezenterka TVN Beata Sadowska i Junior Łukasz Kardas, prezenter Teleexpressu. To oni właśnie wzbudzili największy aplauz i wywołali największe zainteresowanie.

— Tutaj wystąpili oni tylko gościnnie. Jednak w nasze wyroby chcemy ubrać również innych liderów młodzieżowych. Będą je nosili występując w telewizji i na koncertach. Jest to kolekcja wyjątkowa, awangardowa i dlatego normalne formy promocji nie wystarczą — tłumaczy Maciej Gondko, menedżer ds. marketingu marki LeviŐs. MAZ

Dyrektor dobiera pióra do koloru garniturów

Christopherowi Cameronowi, dyrektorowi na Europę Środkową i Wschodnią firmy Gillette Stationery Products, która reprezentuje marki Waterman i Parker, na pewno nie brakuje jednego — piór i długopisów.

— Mam ich więcej niż krawatów, od których, możecie mi wierzyć, pękają szafy. To, którego długopisu czy pióra używam, uzależnione jest od tego, w co jestem ubrany i jaki mam nastój — żartuje Christopher Cameron.

Przyznaje, że najbardziej lubi pisać piórem Parkera Sonet i Haremem Watermana.

— Czasami sięgam również po produkty konkurencji. Sprawdzam ich parametry i możliwości. Porównuję je do naszych produktów — wyjaśnia Christopher Cameron. MAZ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Lisowski Artur, Zgutka Małgorzata, Surmacz Wojciech

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / PLOTKI ZE ŚWIATA BIZNESU I OKOLIC