Po kontrahentów za Atlantyk

opublikowano: 22-09-2014, 00:00

Najlepsi uczestnicy programu zaprezentują swoje rozwiązania amerykańskim inwestorom i korporacjom.

To ostatnie dni, aby zgłosić się do programu Tech-Match Europe, który jest kontynuacją dwóch edycji projektu Tech- -Match Poland realizowanych w grudniu 2013 r. i w czerwcu tego roku. Mogą z niego skorzystać polskie firmy (niezależnie od wielkości — od start-upów do dużych) posiadające gotowe rozwiązania technologiczne w fazie komercyjnej i wpisujące się w wyniki projektów Foresight technologiczny przemysłu i Krajowe Inteligentne Specjalizacje. I jeszcze jeden wymóg, być może najważniejszy — nowe rozwiązania powinny wzbudzić zainteresowanie i odpowiadać na potrzeby technologiczne korporacji z Doliny Krzemowej (projekt ma charakter matchmakingowy). W programie oprócz Polski bierze udział Hiszpania, Węgry i miasto Bruksela. Z każdej strony kraju zostaną wyłonione trzy najlepsze firmy. Listę zakwalifikowanych do udziału w programie poznamy na początku października. Natomiast w połowie przyszłego miesiąca w Warszawie odbędzie się obowiązkowe szkolenie dla polskich przedsiębiorców, którzy zostali zakwalifikowani do wyjazdu. Podczas pobytu w Dolinie Krzemowej od 27 do 30 października przedsiębiorcy wezmą udział w warsztatach mających na celu dopracowanie prezentacji technologii, które obejmą przedstawiciele amerykańskich korporacji i inwestorzy. W ramach programu zorganizowane zostaną dwa wydarzenia promocyjne, tzw. Demo Days (w Dolinie Krzemowej i San Francisco). Dodatkowo firmy będą odbywały indywidualne spotkania z zainteresowanymi korporacjami i inwestorami. Przedsięwzięcie jest organizowane przez resort gospodarki w ramach programu „InSight2030 into Silicon Valley 2013-2016”.

23.09 Tego dnia o północy czasu polskiego mija termin zgłoszeń. Gdzie się zarejestrować: www.f6s.com/techmatch5

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane