Nowe aplikacje i usługi w chmurze pomogą uporać się z kryzysem i przygotują na trudne sytuacje.
Wielu pracownikom nie jest łatwo wykonywać obowiązki firmowe w domu. Tym bardziej że musieli przestawić się na zdalny tryb pracy z dnia na dzień. Eksperci firmy Konica Minolta nie mają wątpliwości, że pandemia przyczyni się do przyspieszenia tempa digitalizacji w biznesie.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł5 zł/ miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci.Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Od jakiegoś czasu nie masz pełnego dostępu do publikowanych treści na pb.pl. Nie może Cię ominąć żaden kolejny news.Wróć do świata biznesu i czytaj „PB” już dzisiaj.
Nowe aplikacje i usługi w chmurze pomogą uporać się z kryzysem i przygotują na trudne sytuacje.
Wielu pracownikom nie jest łatwo wykonywać obowiązki firmowe w domu. Tym bardziej że musieli przestawić się na zdalny tryb pracy z dnia na dzień. Eksperci firmy Konica Minolta nie mają wątpliwości, że pandemia przyczyni się do przyspieszenia tempa digitalizacji w biznesie.
Ich zdaniem takie rozwiązania jak aplikacje w chmurze czy elektroniczny obieg dokumentów pomogą firmom dopasować się do sytuacji rynkowej i redukować koszty prowadzenia biznesu. Zwracają uwagę na skokowy w ostatnim czasie wzrost liczby osób korzystających z komunikatorów i platform wirtualnej współpracy. Z danych firmy Microsoft wynika, że w połowie marca — w ciągu tylko jednego tygodnia — liczba użytkowników aplikacji Teams zwiększyła się o 37 proc.
— Firmy znalazły się w trudnej sytuacji, która jednak daje możliwości rozwoju. Muszą dostosować się do nowych wymogów, opracować procedury, zapewnić szkolenia. Dokonują też zmian organizacyjnych, wdrażają cyfrowe narzędzia i rozwijają zdalne świadczenie usług. Takie rozwiązania pomogą im nie tylko uporać się z obecnym kryzysem, ale przygotują na podobne sytuacje w przyszłości — podkreśla Mateusz Macierzyński, menedżer od systemów IT w firmie Konica Minolta.