Poczta bliżej klientów

JERZY JÓŹKOWIAK, prezes Poczty Polskiej
opublikowano: 06-11-2014, 00:00

Często słyszymy opinię, że spółka państwowa z założenia jest mniej efektywna niż prywatna.

Tymczasem skala zmian, jakie dokonały się u nas w ciągu ostatnich trzech lat, jest dostrzegalna przez rynek i klientów. Poczta zmienia się pod względem produktów, technologii, informatyki, logistyki i umiejętności sprzedażowych pracowników. Realizujemy jeden z największych projektów szkoleniowych na skalę europejską, dotyczący technik sprzedaży i obsługi klienta — kompetencje rozwija dzięki niemu kilkadziesiąt tysięcy osób.

Z oferty grupy kapitałowej Poczty Polskiej codziennie korzysta 88 proc. dorosłych Polaków.

Dlatego satysfakcja klientów jest naszym najważniejszym celem. Najbardziej widocznym przykładem zmian zachodzących w spółce są nowe placówki, w których klienci mogą korzystać z pełnej palety produktów i usług całodobowo — poprzez strefy 24 z urządzeniami do odbioru i nadawania przesyłek. Takich nowoczesnych placówek jest już w całym kraju ponad 160. W badaniu przeprowadzonym przez MillwardBrown ponad 9 na 10 respondentów pozytywnie oceniło nowe placówki — 69 proc. bardzo dobrze, a 27 proc. dobrze. Ponad połowa ankietowanych wysoko oceniła pocztową jakość obsługi: brak kolejek, szybkość, profesjonalizm i uprzejmość.

Naszą strategią na najbliższe lata jest kontynuowanie działalności w charakterze operatora wyznaczonego, wejście na giełdę i rozwój silnej polskiej grupy pocztowo-logistyczno-finansowej. Chcemy, żeby klienci korzystali z usług Poczty Polskiej nie dlatego, że muszą, lecz dlatego, że chcą.

KOMENTARZ PARTNERA

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JERZY JÓŹKOWIAK, prezes Poczty Polskiej

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu