"Rynek ubezpieczeń jest jednym ze strategicznych obszarów rozwoju spółki. Nasza siła to zaufanie do marki Poczty Polskiej. Oferta jest prosta, przystępna cenowo, a co najważniejsze - obecna w największej sieci dystrybucyjnej w tym kraju. Dziś mamy już duże osiągnięcia w rozwoju produktów bankowych - teraz przyszła pora na mocne uderzenie w segmencie ubezpieczeń" - powiedział członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing Janusz Wojtas, cytowany w komunikacie.
Ubezpieczenie pocztowe będą dostępne między innymi w 640 pocztowych strefach finansowych. W pozostałych placówkach Poczta przeszkoliła asystentów – prawie 6 tys. osób, które już sprzedają produkty ubezpieczeniowe. Placówki pocztowe są wyposażone w aplikacje, które pozwalają na sprzedaż ubezpieczeń online w trakcie jednej wizyty klienta, podkreśla Poczta.
Poczta Polska poinformowała też, że przygotuje specjalny proces sprzedaży dostosowany do specyfiki pracy listonosza, który będzie wspierany przez specjalnie opracowane aplikacje na urządzeniach mobilnych.
Poczta Polska rozpocznie sprzedaż polis pod własną marką
Poczta Polska rozpocznie sprzedaż polis oraz produktów bankowych i ubezpieczeniowych pod marką "Ubezpieczenia pocztowe" dzięki podpisaniu umowy z Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych (PTUW) i Moim Towarzystwem Ubezpieczeń (MTU), dzięki czemu, poinformowała Poczta.