O tym, co jemy, czego szukamy i jak się czujemy – oraz co przy okazji świąt robią zatroskani o nas pracodawcy - można posłuchać w specjalnym, świątecznym odcinku "PB do słuchania"
Święta to naprawdę wyjątkowy czas – można się sfrustrować wyjątkowymi tłumami w sklepach, potem zmęczyć w kuchni i podczas sprzątania, a na koniec wreszcie najeść, pooglądać w telewizji Kevina samego w domu i pokłócić z rodziną o politykę.
Na te szczególnie dni przygotowałem dla państwa specjalny, świąteczno-noworoczny podcast.
W podcaście o świętach jeden rozmówca jest oczywisty - w końcu z kimś trzeba pogadać o jedzeniu. Pierwszym gościem jest więc Magdalena Kartasińska, dietetyczka kliniczna i kierownik działu dietetycznego w firmie Dailyfruits. Opowiada o tym, co i jak jeść, czy stresować się kaloriami na świątecznym stole i na co uważać zimą, gdy rozluźniamy swoje nawyki żywieniowe.
Drugim gościem jest Adam Malczak, rzecznik Google Polska, który dobrze wie, czego przed świętami - i w ogóle przez cały rok - szukamy w internecie. Na co zapanowała moda w tym roku? Kiedy na Youtube zaczynamy puszczać "Last Christmas"? O tym wszystkim można usłyszeć w tej rozmowie.
W tegoroczne święta wchodzimy w warunkach podwyższonej inflacji i rosnącej niepewności co do perspektyw gospodarki. Na co w takiej sytuacji pracownicy mogli liczyć od pracodawców - i czego od nich oczekują? O niektórych aspektach tego tematu opowiedział Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, czyli firmy, do której zgłaszają się pracodawcy, by zmotywować pracowników.
Na koniec Izabela Kielczyk, psycholog biznesu, mówi o tym, jak w pandemii pogorszyło się nasze zdrowie psychiczne oraz co mogą i powinni robić z tym pracodawcy.
Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania znajdziecie na stronie www.pb.pl/dosluchania i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.