Podwarszawskie Janki w nowej odsłonie

ADO
opublikowano: 10-04-2012, 00:00

CENTRA HANDLOWE

Centrum handlowe Janki zmienia oblicze. W ostatnich miesiącach przybyły salony — Mohito (250 mkw.), KappAhl (900 mkw.), Reporter (150 mkw.) i Wojas (88 mkw.). Ponadto niektóre działające już sklepy unowocześniono lub powiększono.W marcu ponownie otwarto salon marki Bytom, przeniesiony w nowe miejsce i dwukrotnie powiększony (do 132 mkw.). Kompleks handlowy Janki powstał w 1999 r. i był jednym z pierwszych tego typu miejsc w Polsce. Centrum ma ponad 80 tys. mkw., na których działa ponad 80 sklepów i punktów usługowych, multipleks kinowy, 11 restauracji, plac zabaw dla dzieci oraz salon gier.

83,66

tys. mkw. Tyle wynosi powierzchnia Centrum Janki,a działa na niej 80 sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ADO

Polecane