Point Group rezygnuje z Warsaw Point

ONO
03-02-2008, 08:22

Platforma Mediowej Point Group zawiesza wydawanie miesięcznika "Warsaw Point". Jednocześnie giełdowa spółka chce wprowadzić na rynek tytuł "Machina Sportlife".

Z "Warsaw Point" wycofano się "z powodu niższej od zakładanej rentowności tytułu w 2007 r.". Ostatni numer ukaże się w marcu. W tym roku pojawią się natomiast co najmniej dwa wydania "Machiny Sportlife"

- Decyzja o wydaniu tytułu wiąże się z dwoma elementami strategii PMPG, tj. wzmacnianiem i rozwojem posiadanych brandów (w tym przypadku Machiny) oraz rozwojem działalności i budowaniem nowych produktów w branży sportowej (PMPG jest od 2007 roku właścicielem sport24.pl). Inwestycje w nowe projekty związane ze sportem wynikają przede wszystkim z rosnącego zainteresowania tematyką sportową w Polsce, co jest efektem zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej "Euro 2008" i Olimpiadą 2008 w Pekinie oraz organizowanymi w Polsce i na Ukrainie Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej "Euro 2012" - czytamy w komunikacie.

 

 


 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Point Group rezygnuje z Warsaw Point