Polacy rzucili się na Samsunga Galaxy S10

ŁO
opublikowano: 12-03-2019, 09:04

Flagowy model koreańskiego koncernu spodobał się polskim klientom. Potwierdzają to wyniki przedsprzedaży.

Przedsprzedaż najnowszego smartfona trwała dwa tygodnie, a Samsung sprzedał w tym czasie o 31 proc. więcej urządzeń niż rok temu, gdy na rynek wchodził Galaxy S9.

Zobacz więcej

Samsung Galaxy S10

ARC

Koncern nie podał konkretnej liczby sprzedanych gadżetów, ale ujawnił, że zaskakująco dużą popularnością cieszyła się ekskluzywna, ceramiczna wersja Galaxy S10.  

Smartfon dostępny jest w czterech wersjach - od S10e po S10 5G. Różnica polega nie tylko na technologii, ale także m.in. na wielkości wyświetlacza. Największy ma 6,7 cala, a najmniejszy 5,8. W topowej wersji Samsung oferuje poczwórny aparat z podwójną stabilizacją obrazu.  

Najtańsza wersja S10e kosztuje niespełna 3,3 tys. złotych. Najdroższy na polskim rynku jest ceramiczny S10+ za prawie 7 tys. złotych. 

a9c2adc0-8c30-11e9-b683-526af7764f64
Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z ryku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z ryku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy