Polisy na prywatnej poczcie

MGA
opublikowano: 2013-01-03 12:48

Link4 rozszerzył sieć sprzedaży o placówki alternatywnego operatora pocztowego. Sprzedaje w nich polisy komunikacyjne.

Jest telefon, jest Internet, będzie poczta. Link4 rozwija nowe kanały sprzedaży. Do multiagencji, sieci handlowych czy banków doszły placówki alternatywnego operatora pocztowego – InPost. Ubezpieczyciel ruszył właśnie ze sprzedażą polis komunikacyjnych w 100 placówkach firmy. Do końca roku chcę być obecny łącznie w 200 placówkach.

- Widzimy duże możliwości rozwoju, głównie dzięki potencjałowi biznesowemu InPostu, szerokiej dostępności placówek oraz olbrzymiej bazie klientów – mówi Łukasz Jantz, dyrektor ds. zewnętrznych kanałów dystrybucji w Link4.

Ubezpieczyciel zapowiada także wejście w segment ubezpieczeń majątkowych dla firm. Ma do tego dojść w połowie tego roku. W ubiegłym roku Link4 weszło w segment ubezpieczeń komunikacyjnych dla dużych firm. Jak informował „Puls Biznesu” wygrało m.in. przetarg na ubezpieczenie floty aut sieci handlowej Tesco.

W placówkach Poczty Polskiej można obecnie kupić ubezpieczenie pocztowego TUW oraz należącego do Ergo Hestii MTU.