W grudniu ubiegłego roku sieć komórkowa Play zadebiutowała z aplikacją na smartfony do sprzedaży prostych polis. Oferta jest skierowana wyłącznie do klientów Playa, a opłata za ubezpieczenie doliczana do rachunku za usługi telekomunikacyjne. Do tej pory mogły z niej korzystać jedynie osoby indywidualne, a teraz operator udostępnił tę opcję również dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
— W ciągu ostatnich tygodni zauważyliśmy, że klienci korzystający z taryf biznesowych aktywnie ściągają aplikację i próbują kupować produkty w Play Ubezpieczenia — uzasadnia tę decyzję Rafał Bednarski z Play Ubezpieczenia.
Specjalna aplikacja, proces zakupowy oraz wszystkie pozostałe elementy z punktu widzenia klienta pozostają bez zmian. Wystarczy w rejestracji podać numer telefonu oraz utworzyć hasło, za pośrednictwem którego będzie można logować się do aplikacji. W kolejnych krokach klient wpisuje imię, nazwisko, numer PESEL oraz adres zamieszkania.