Polki w drodze na szczyt

opublikowano: 12-11-2018, 22:00

Współczesna Polka jest bardziej świadoma tego, czego chce, co uważa za swój sukces oraz tego, jakie może ponieść koszty związane z jego osiągnięciem — to wnioski, które płyną z najnowszego badania „DNA Sukcesu Polek”, przeprowadzonego przez agencję badawczą Izmałkowa na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Warto podkreślić, że dla 63 proc. przebadanych kobiet definicją sukcesu jest praca, która daje poczucie spełnienia oraz równowaga między życiem zawodowym, domem i rozwojem osobistym. Dla 34 proc. są to natomiast osiągnięcia zawodowe. 92 proc. przebadanych kobiet są świadome zagrożeń, które mogą się pojawić, gdy zdobywa się szczyt. Potencjalne koszty nie są dla nich przeszkodą w realizowaniu marzeń, nawet kiedy budzą lęk — a już samo przełamanie się i konfrontację z nim co czwarta Polka uznaje za sukces. Warto dodać, że 26 proc. Polek, które mają dzieci, odbiera sukces bardziej pozytywnie od tych, które są bezdzietne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu