Cennikowe wpływy z reklam Polsatu w I kw. br. wyniosły 563,6 mln zł i były o 38,2 proc. wyższe niż w analogicznym kwartale zeszłego roku. Pozwoliło to stacji Zygmunta Solorza-Żaka awansować na 1. pozycję w rankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej - wynika z danych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (dane nie obejmują rabatów). Na 2. miejscu w zestawieniu znalazła się telewizja TVN z przychodami z reklam na poziomie 500 mln zł, na 3. - TVP 1 (315,1 mln zł).
Polsat liderem, traci TVN
Polsat to telewizja, która miała największe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych w I kw br. (563,6 mln zł), spychając na drugie miejsce TVN (500 mln zł). Na czele kanałów tematycznych znalazł się Polsat Sport. Reklamodawcą numer jest Unilever Polska - podał serwis WirtualneMedia.