W sumie obejrzało go już 816 tys. osób. Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości mówiła, że Polska na EXPO stara się na przemian prezentować sztukę i gospodarkę. Przypomniała też, że EXPO oprócz promocji najnowszego dorobku Polski stwarza możliwość nawiązania kontaktów biznesowych, m.in. za pośrednictwem seminariów dla przedsiębiorców czy targów. W ramach EXPO lub towarzyszących wystawie seminariów doszło już do co najmniej setek spotkań polskich przedsiębiorców z biznesmenami włoskimi. W najbliższą niedzielę w ramach EXPO odbywa się Dzień Polski. Tak jak dotychczasowe wydarzenia w Pawilonie Polski, będzie łączył gospodarkę ze sztuką. Odbędą się więc koncerty, m.in. Orkiestra Filharmonii Narodowej wykona IV symfonię Henryka Góreckiego, czy np. poświęcona porcelanie użytkowej wystawa „Stół polski”. Dzień później, z udziałem wicepremiera Janusza Piechocińskiego i przedstawicieli polskich instytucji i firm, odbędzie się polsko-włoskie forum gospodarcze dla przedsiębiorców z Włoch. © Ⓟ
816 tys.Tyle osób odwiedziło polski pawilon na EXPO w Mediolanie.