Polska pokazała się w Cannes

[MAS]
13-03-2012, 00:00

MOIM ZDANIEM

Sebastian Vetter

członek zarządu UBM Polska

Tegoroczną, 23. już edycję międzynarodowych targów nieruchomości MIPIM we francuskim Cannes odwiedziło, według szacunków organizatora, ponad 19 tys. uczestników. Wśród przedstawicieli polskich miast byli m.in. gospodarze Euro 2012, czyli Warszawa, Poznań, Wrocław a także Gdańsk.

Cannes na tych kilka marcowych dni staje się miejscem spotkań najważniejszych graczy ze światowych rynków: deweloperów, inwestorów, agentów nieruchomości i doradców oraz przedstawicieli samorządów miast, regionów i krajów całego świata.

Reprezentując na targach spółkę UBM, a więc i warszawski Poleczki Business Park, zawsze podkreślam w rozmowach z inwestorami, że Polska to rynek przyszłości, a Warszawa jest jednym z najbardziej atrakcyjnych dla inwestycji miast Europy.

Potwierdza to również ostatni raport CBRE, w którym Warszawa wyprzedziła inne europejskie stolice, w tym Londyn, Berlin i Paryż.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [MAS]

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Polska pokazała się w Cannes