Polska Wschodnia na świeczniku

ANB
opublikowano: 15-11-2013, 00:00

promocja gospodarcza

520 kontraktów na łączną kwotę 269 mln zł, 21 mln zł przeznaczonych na nowy sprzęt do ich realizacji, 11 mln zł zainwestowanych w budowę fabryk i 28 mln zł w rozwój zakładów produkcyjnych — to bilans uczestnictwa w Programie Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej.

Zestawienie przygotowano na podstawie ankiet uzyskanych od 171 przedsiębiorców z 300 firm, które od stycznia 2010 do października 2013 r. brały udział w wydarzeniach o charakterze promocyjno-wystawienniczym.

W sumie zadeklarowali oni ponad 330 mln zł korzyści. W ocenie uczestników, program wpłynął na wzrost produkcji, średnio o 16 proc., sprzedaży (o 19 proc.) i eksportu (o 51 proc.).

— Daliśmy firmom możliwość prezentacji produktów i usług na rynkach międzynarodowych, a także nawiązania kontaktów, które w przyszłości mogą zaprocentować nowymi kontraktami — mówi Bożena Czaja, członek zarządu PAIIZ, nadzorująca projekt.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu