Polska żywność podbija brytyjskie stoły

opublikowano: 19-05-2015, 00:00

Jeden na dziesięciu Brytyjczyków je polską żywność.

Coraz większa dostępność m.in. polskiej kiełbasy czy kiszonej kapusty w supermarketach rozbudza zainteresowanie mieszkańców Wielkiej Brytanii. Z badania przeprowadzonego przez firmę Mintel na grupie 1000 osób wynika, że jedna na trzy kupuje etniczne produkty, które zachęcają do próbowania nowych przepisów.

W ostatnim czasie największy wzrost popularności na Wyspach Brytyjskich zyskała jednak kuchnia japońska, której w domu próbuje 17 proc. Brytyjczyków. Na drugim miejscu znalazła się kuchnia marokańska, na trzecim turecka, a następnie polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu