Pomaganie motywuje zatrudnionych

opublikowano: 15-11-2018, 22:00

Aż 90 proc. firm zaprasza pracowników do udziału w akcjach charytatywnych — wynika z badania „Wszyscy jesteśmy Mikołajami”, zrealizowanego przez Kantar Millward Brown dla Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Co ważne, z tej propozycji korzysta aż 79 proc. zatrudnionych, a kolejne 10 proc. chętnie by się w nie włączyło, gdyby pracodawca organizował tego typu wydarzenia. Dlaczego warto organizować akcje charytatywne? Jak czytamy w badaniu, przede wszystkim dla- tego, że mają zbawienny wpływ — nie tylko na osoby obdarowywane, ale i na tych, którzy pomagają. W przypadku zatrudnionych ogromne znaczenie ma fakt, że niesiona pomoc wspiera ich rozwój osobisty, wprowadza w dobry nastrój i jest silnym motywatorem do tworzenia większej wspólnoty. Dlatego zdaniem ekspertów pracodawcy w swoich działaniach HR powinni uwzględniać również projekty charytatywne, w które może włączyć się każdy zatrudniony. Warto o tym pamiętać — nie tylko w okresie przedświątecznym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Pomaganie motywuje zatrudnionych