Ponad ćwierć miliona zapisów na wishliście „Succubus”

Grzegorz SuteniecGrzegorz Suteniec
opublikowano: 2021-10-01 11:46

Wishlista gry wyprodukowanej przez Madmind Studio urosła o ponad 96 tysięcy graczy. Spółka liczy na udaną premierę.

W najbliższy wtorek notowane na NewConnect Madmind Studio wyda swoją najnowszą grę „Succubus”. Wishlista tytułu w ciągu ostatnich sześciu miesięcy urosła o ponad 96 tysięcy graczy, co dało łączny wynik 265 tysięcy. Pozwoliło to uplasować się produkcji na 37 pozycji na globalnej wishliście steam.

- Na grę zapisanych jest 265 tysięcy graczy, czyli o 45 tysięcy więcej niż „Agony” miało w dniu premiery. Warto dodać, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wishlista powiększyła się o blisko 100 tysięcy graczy, co pokazuje, że zainteresowanie naszą produkcją jest bardzo duże – mówi Tomasz Dutkiewicz, prezes Madmind Studio.

Spółka spodziewa się dużego wzrostu wishlisty w najbliższych dniach. W czwartek gra została wysłana do recenzentów oraz został opublikowany nowy trailer w serwisie Youtube. W piątek po 17 planowany jest oficjalny live stream, gdzie Spółka zaprezentuje najważniejsze funkcjonalności gry i odpowie na pytania fanów.

- Trwająca kampania marketingowa przyczyniła się do naprawdę dużego wzrostu zainteresowania naszą grą, co potwierdza przyrost graczy na naszym oficjalnym serwerze na Discordzie. Przed kampanią mieliśmy 5 tysięcy fanów, obecnie ich liczba podwoiła się i wynosi ponad 10 tysięcy. Wierzymy, że wszystkie te liczby przełożą się na świetną frekwencję w dniu premiery, a gracze będą zadowoleni z naszej produkcji – informuje Tomasz Dutkiewicz.

Studio prowadzi prace jeszcze nad dwiema grami: „Paranoid” i „Tormentor”. Dzięki „Paranoid”, będącym horrorem psychologicznym, spółka chce wzbudzić zainteresowanie fanów takich produkcji jak „Resident Evil” czy „Silent Hill”. Wishlisty w ich przypadku wynoszą kolejno 44 tys. i 34 tys. graczy. Premiery Planowane są na 2022 i 2023 rok.