System wdrożony przez Ponetex Logistics obejmuje ewidencję, odbiór palet przy dostawie, selekcję opakowań znajdujących się w obrocie, a następnie 100% zwrot palet nadanych przez klienta. W praktyce oznacza to przeniesienie odpowiedzialności związanej ze zwrotem i ewidencją palet z firmy zlecającej na operatora. – Standard rynkowy zwrotu opakowań to zaledwie 80–85% i to obowiązkiem klienta jest kontrola tego salda - tłumaczy Agnieszka Frączek, Kierownik ds. Rozwoju i Marketingu w Ponetex Logistics. Tymczasem wprowadzona usługa to nie tylko oszczędność czasu klienta, ale jednocześnie gwarancja 100% zwrotu nadanych palet.
Ponetex Logistics zwraca 100 proc. palet
v Wraz z nadejściem 2011 roku Ponetex Logistics wprowadził nową usługę „100% zwrot palet”. Co zmiana oznacza dla klientów? Przeniesienie uciążliwego systemu zarządzania paletami na operatora logistycznego oraz gwarancję zwrotu całości opakowań zleconych do przewozu.