Ponetex Logistics zwraca 100 proc. palet

DI
opublikowano: 24-01-2011, 11:17

v Wraz z nadejściem 2011 roku Ponetex Logistics wprowadził nową usługę „100% zwrot palet”. Co zmiana oznacza dla klientów? Przeniesienie uciążliwego systemu zarządzania paletami na operatora logistycznego oraz gwarancję zwrotu całości opakowań zleconych do przewozu.

System wdrożony przez Ponetex Logistics obejmuje ewidencję, odbiór palet przy dostawie, selekcję opakowań znajdujących się w obrocie, a następnie 100% zwrot palet nadanych przez klienta.  W praktyce oznacza to przeniesienie odpowiedzialności związanej ze zwrotem i ewidencją palet z firmy zlecającej na operatora. – Standard rynkowy zwrotu opakowań to zaledwie 80–85% i to obowiązkiem klienta jest kontrola tego salda - tłumaczy Agnieszka Frączek, Kierownik ds. Rozwoju i Marketingu w Ponetex Logistics. Tymczasem wprowadzona usługa to nie tylko oszczędność czasu klienta, ale jednocześnie gwarancja 100% zwrotu nadanych palet.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane