Poznaj potrzeby klienta

Paulina Kostro
opublikowano: 25-09-2018, 22:00

10 października w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej odbędą się bezpłatne warsztaty „Customer Discovery — odkryj swojego klienta”.

Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się m.in. jak zidentyfikować i poznać potrzeby kupujących bez konieczności zatrudniania zewnętrznej agencji badawczej, jak sprawdzić, czy ich biznes rozwiązuje właściwy problem, jak rozpoznawać i wybierać rynek docelowy oraz jak dowiedzieć się, ile jest w stanie zapłacić konsument za konkretny produkt lub usługę. Szkolenie Customer Discovery przybliża umiejętności okołobiznesowe, daje narzędzia oraz wiedzę, jak je wykorzystać. Warsztaty są koordynowane i organizowane przez ekspertów Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Wydarzenie odbędzie się przy ul. Rektorskiej 4 w Warszawie.

Zapisywać się na nie można na stronie: ppnt. poznan.pl/customer-discoveryodkryj-swojego-klienta-z-naszymiekspertami/.

Rekrutacja trwa do 4 października.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Kariera / Poznaj potrzeby klienta