Poznańskie Targi Reklamy mają 9 lat
W Poznaniu w dniach 19-22 września już po raz dziewiąty odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy REKLAMA 2000. W tym roku swój udział w imprezie zapowiedziało 320 wystawców z siedmiu krajów europejskich. Zakres tematyczny targów obejmie między innymi nośniki reklamy zewnętrznej, reklamę radiowo-telewizyjną, prasową, usługi wystawiennicze, poligrafię i upominki promocyjne oraz fotografię. Targom towarzyszyć będzie IX Kongres Reklamy Polskiej, którego organizatorami są Polska Akademia Reklamy i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Jego program obejmuje psychologię, retorykę i antynomię reklamy oraz prawo reklamowe. Swoje wystąpienia na kongresie zapowiedzieli m.in.: prof. Jan Błeszyński, prof. Jerzy Bralczyk, prof. Ewa Łętowska, prof. Andrzej Markowski i prof. Ryszard Skubisz.
W trzecim dniu targów zostanie rozstrzygnięty organizowany po raz drugi przez Akademię Reklamy i Międzynarodowe Targi Poznańskie konkurs o Nagrodę Bralczyka. Jest to konkurs na najlepszy tekst reklamowy, jaki ukazał się w ciągu ostatniego roku. Zwycięzcę — autora najlepszego tekstu reklamowego wybiera i nagrodę przyznaje prof. Jerzy Bralczyk. Nagrodę wysokości 10 tys. zł ufundowały Międzynarodowe Targi Poznańskie. AO