Pierwsze ogłoszenie jest dla kandydatów na stanowisko dyrektora sprzedaży na Rosję, z biegłym rosyjskim i angielskim. Wśród wymagań czytamy o 15-letnim doświadczeniu w zarządzaniu działem marketingu i sprzedaży, osobistej sieci kontaktów do menedżerów najwyższego szczebla z regionu, rozumieniu branży telewizyjnej, internetowej i reklamowej, udowodnionych umiejętnościach przywódczych.

Drugie ogłoszenie również dotyczy stanowiska dyrektorskiego, lecz z szerszą odpowiedzialnością bowiem chodzi o dyrektora ds. polityki w regionie.
Facebook najchętniej zatrudni osobę z doświadczeniem w pracy w administracji rządowej lub polityce, "umiejącą przemawiać zarówno w małych grupach, jak i w dużych audytoriach", oraz "zdolną do zrozumienia i wzajemnego tłumaczenia języków technologii i polityki", a także dobrze znającą regulacje prawne obowiązujące w różnych regionach Europy.